1. EPA Systemy udziela gwarancji na produkty wprowadzone do obrotu na terenie Polski tylko za pośrednictwem EPA Systemy Sp. z o.o i nie posiadające własnych, wydzielonych warunków świadczenia usług gwarancyjnych na terenie Polski przez ich Producenta.
2. Warunki gwarancyjne dla produktów firm QNAP, Synology, Aten Intl. są dostępne dla właściwych dla danego producenta stronie internetowej:
Qnap – www.qnap.com/service/product-warranty/pl-pl/
Synology – www.synology.com/pl-pl/company/legal/warranty
Aten – eservice.aten.com/eServiceCx/
3. EPA Systemy gwarantuje poprawna prace (zgodną z instrukcja obsługi) dostarczonych urządzeń w okresie do 24 miesięcy licząc od daty sprzedaży, chyba że producent przewiduje inne warunki gwarancyjne, mające pierwszeństwo przed warunkami oferowanymi przez EPA Systemy Sp. z o.o.
4. Naprawa gwarancyjna dostarczonego Kupującemu urządzenia jest wykonywana przez Producenta za pośrednictwem EPA Systemy Sp. z o.o., po dostarczeniu kompletnego urządzenia (zasilacz, okablowanie, piloty zdalnego sterowania, kieszenie dysków itp.) do siedziby EPA Systemy lub innego, wskazanego po uzgodnieniu z EPA Systemy, miejsca.
5. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia, Kupujący zgłasza ten fakt w formie pisemnej (e-mail: serwis@epasystemy.pl) do EPA Systemy Sp. z o.o.. Zgłoszenie musi zawierać typ i numer seryjny urządzenia, szczegółowy opis rodzaju uszkodzenia. EPA Systemy zobowiązana jest usunąć nieprawidłowości w terminie możliwie jak najszybszym.
6. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, EPA Systemy lub Producent ponosi koszty naprawy niesprawnego urządzenia dostarczonego do siedziby EPA Systemy Sp. z o.o..
Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe związane z przekazaniem uszkodzonych urządzeń do EPA Systemy ponosi Kupujący. Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe związane z przekazaniem uszkodzonych urządzeń do Kupującego po naprawie ponosi EPA Systemy.
7. Kupujący jest zobowiązany opakować uszkodzone urządzenie, które ma być odesłane do naprawy, w sposób zapobiegający jego dalszym uszkodzeniom. EPA Systemy nie odpowiada za szkody wynikłe w transporcie produktu od Kupującego do miejsca naprawy. EPA Systemy nie ma obowiązku dostarczenie Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
8. Naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia wynikające z:
– użycie towaru w sposób inny, niż normalnie przyjęty
– działanie w warunkach niezgodnych z zaleceniami producenta;
– niewłaściwe użycie, wypadek, celowe zniszczenie lub uszkodzenie;
– działanie siły wyższej;
– nie zaakceptowane przez producenta zmianę konstrukcyjna lub rozbudowę,
– użycie niewłaściwych części zamiennych;
– nieprawidłową instalacje, uruchomienie, przeprowadzone niezgodnie z zaleceniami producenta,
– awarii innych urządzeń (np. zasilacze UPS, awarie i przepięcia sieci informatycznych),
– niespełnienie podanych przez producenta warunków technicznych przechowywania i użytkowania,
– normalnego zużycia podzespołów traktowanych jako eksploatacyjne (np. wentylatory, bezpieczniki),
9. Na części i podzespoły naprawiane w okresie gwarancyjnym przedłuża się gwarancje o 90 dni. Nie przedłuża się gwarancji na całe urządzenie, a jedynie na elementy naprawiane w trakcie okresie gwarancyjnym.
10. Odpowiedzialność EPA Systemy jest limitowana do tych warunków gwarancji. Jakiekolwiek reklamacje dotyczące dodatkowych kosztów lub konsekwencji wynikających ze zniszczenia lub/i uszkodzenia urządzeń współpracujących z produktem dostarczonym przez EPA Systemy Sp. z o.o. lub utraty danych / korzyści nie są objęte odpowiedzialnością EPA Systemy Sp. z o.o.. W przypadku, kiedy powyższe wyłączenie odpowiedzialności byłoby legalnie uznane za nieprawidłowe, maksymalna odpowiedzialność EPA Systemy jest ograniczona do wartości urządzenia dostarczonego Kupującemu.
11. Nie będzie uznane jako zgłoszenie reklamacyjne, uszkodzenie elementów urządzenia, wynikające z normalnego zużycia technologicznego.
12. Warunkiem rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu gwarancji, jest przedłożenie przez Kupującego oryginału dokumentu gwarancyjnego lub dokumentu zakupu urządzenia.
13. EPA Systemy Sp. z o.o. w żaden sposób nie odpowiada za dane zgromadzone na nośnikach i urządzeniach podlegających gwarancji, zwłaszcza za ich utratę podczas procesu naprawy gwarancyjnej urządzeń.
Prosimy także o zapoznanie się z warunkami gwarancyjnymi producentów, dostępnych na ich stronach internetowych, przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia w firmie EPA Systemy Sp. z o.o. jest równoznaczne z akceptacją warunków gwarancyjnych producentów. Dokumenty ten mają pierwszeństwo przed innymi regulacjami ze strony Kupującego i nie mogą być jednostronnie uznane za nieobowiązujące, chyba że obie strony pisemnie postanowią to zmienić.